Hemgång

Äntligen är det torsdag!!
Det innebär helg för min del och just denna vecka har jag längtat hem extra mycket då älsklingen vart i Åre och det är alldeles för många dagar sen vi sågs :P
Så direkt uret slog 16.00 idag så satte jag mig i bilen och pinna iväg neråt kusten och hem till mitt ljuva hem.
 
Planerna för kvällen är att laga lite middag och sen hälsa på Thomas och Kicki (läs Dolph ;))
och hämta bilderna från bröllopet som fotografen vart och lämnat :D
 
Helgen agenda var rätt tom till en början men börjar vara smått fylld nu :P Blir nog en snabb stadsrunda i Luleå i morn på dagen och på eftermiddagen/kvällen luter det åt en skotertur upp till Lånkan och övernattning till lördag. Lördagkväll är det uppbjudet till fest för en viss person som fyller 30 år så då är det stort kalas :)
 
Söndag planerar jag att hinna njuta lite av helgen och att vara hemma men det är osett om det blir så :P
Måste hinna förbereda packningen för påsken också då vi åker till Clash of nations på onsdag kväll och jag jobbar till onsdag eftermiddag. Packning i förväg gäller då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0