Newbie

Nu har jag "bara" två och en halv dag kvar tills jag är hemma för en lång helg. SOM jag längtar!!
Har vart alldeles för mycket borta dessa senaste två veckorna men men.. skoj har vi haft i alla fall :D 
Idag får jag besök över natten här uppe i Överkalix av min älskade karl så jag klarar mig tills på torsdag att vara hemifrån :)
 
Abisko var fantastiskt! Vi hade sån tur med vädret att det går inte att förstå, och alla färger och naturen är helt makalös. Det har blivit några bilder så jag ska dela med mig när jag kommer hem. Har ju inte nån kamerakabel med mig hit till Överkalix så det dröjer nån dag till :P
Vi hade två dagar med utbildning i Abisko och sedan trevliga middagar, en hel del dans och lite vandring. På lördagen valde jag yoga som aktivitet och den utfördes uppe på Noulja precis utmed en jokk och med Lapporten som vy. Magi för skälen och en fantastisk upplevelse. Senare på lördagen så blev det en helikopter tur som tog oss över Björkliden och genom den fantastiska naturen, upp till Trollsjön och vidare tillbaka till Abisko turist.
 
Jag kommer lätt vilja åka upp dit fler gånger och verkligen vandra på riktigt! Så härligt det var! :D
 
Men hemma så växer och frodas det en liten Dolph som bara blir sötare och sötare för var dag som går så nu längtar jag enormt mycket efter att få hålla och pussa på honom igen. Blir att hälsa på någon eller några gånger i helgen ;) Nu när morbror Christian har frisknat till så måste han ju få träffa sin systerson för första gången.
 
Se bara så fantastiskt vacker lilla krabaten är ♥ Hans föräldrar har verkligen gjort ett bra jobb som bakat fram honom ;) Att han sen har ett sånt fint mellan namn är ju ännu finare. Dolph Christian Öhman ♥
 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack sötElin! Vi är också rätt nöjda med vårat lilla bakverk ;) Klart ni måste komma och hälsa på :D bara att hojta! :)
Kraaam

2012-09-18 @ 16:09:59
URL: http://kickikickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0