Dolph Öhman 2012-09-10

Idag så var det dagen D med ett extra stort D. Idag kom lilla killen Dolph ut till världen!! :D
 



Äntligen så har svägerskan Christina och Thomas fått sin efterlängtade son. Det betyder att mitt hjärta Christian har blivit morbror och jag blir då såklart moster på ett hörn :D

Nu vill jag verkligen inte sitta i Överkalix utan snusa på familjen nya tillskott. Meeen jag får hejda mig :P De har ju inte lämnat BB än så det dröjor innan jag får snusa nyfödd. Förhoppningsvis ska allt gå bra och de ska vara hemma så jag kan hälsa på en sväng på söndag mellan Abisko hemkomsten och Överkalix åter igen :)

Miljoners grattis till de fina förälldrarna!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0