Abisko 2012

Sista dagen med jobb i Överkalix för denna vecka. I eftermiddag åker jag ner till Pite för att packa om väskan och åka vidare till Abisko i morgon bitti. Bussen avgår 05.00 från stan :S Lite väl tidigt men men skoj ska det bli. Blir i Abisko till på söndag och där kommer det att vara utbildning i dagarna två och sedan blir det lite vandring :D
Ska bli riktigt skoj att åka upp till fjällen innan snön har lagt sig. First time ever för mig blir det. I vanliga fall så är det ju metervis med snö när vi brukar åka uppåt för att köra skoter så det ska bli riktigt spännande att se allting nu!
På söndag när jag kommer hem lär klockan vara sena kvällen så då blir det att snabbt packa om väskorna igen för att sova några timmar och åka upp till Överkalix måndag morgon och jobba en vecka igen... Ruff times just nu. Blir verkligen inte många timmar hemmavid men sen efter nästa vecka har jag inget mer planerat så då, dåååå, ska jag njuta av att vara hemma på helgerna och kankse hinna påbörja lite renovering.

Nån stans i denna fullspäckade planering är min vision också att jag ska hinna träffa Christina och Thomas, de nyblivna förälldrarna och deras lilla son Dolph :D

Förhoppningsvis ska det bli lite bilder här efter helgen på hur Abisko ter sig i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0