Ny Gadd




Igår var det jag och mamma som var först ut. Nu sitter vår familje tatuering i skinnet och värmer hjärteroten :D
Ett Ambigram där det står "Family Forever/Forever Family" såklart!

Vi valde att sätta den på insidan av underarmen. Lätt att se själv och lätt att vrida och vända på så att andra kan läsa den från båda hållen och se båda orden. Ett ambigram är alltså skapat så att det står ett ord både uppifrån och nerifrån när man vrider på ordet. Här åvan ser ni samma bild som jag bara roterat på :)

Gjorde den igår kväll hos bästa Rolle så på bilden är den knappa 12 timmar gammal och nyligt insmord :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åååh längtar tills jag kan göra min :))

2012-03-22 @ 14:22:48
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0