FitnessFighten Dag 9

Idag är det nionde dagen med FF och allt går galant ännu. I helgen kommer första möjligheten till frestelser då vi ska till stugan med Brollo & Jeanette, mamma & pappa och moster & morbror. Det kommer att ätas mycket god mat, en hel del snacks, säkert någon efterrätt och så slinker det nog ner några glas vin och en eller två öl i bastun.
Allt detta får ju såklart de andra stå för.. för jag ska hålla mig till min kost och min träning. Så för min del kommer inget av åvanstående godsaker att intas men jag kan säkert bli lite frestad :P
Får se hur jobbigt jag tycker det blir men jag ska klara det!! :D

Ska hem från jobbet strax och packa bilen. Kommer ta med mig yoga mattan och tre stycken hantlar så jag kan köra mitt pass även under helgen på bortaplan. Sen får jag ha lite fantasti hur jag ska lösa konditionsbiten. Tar nog med hopprepet också och så kankse jag får bylsa på mig skoteroverål och stövlar och plumsa ett varv runt stugan i djupsnön. Det borde vara rätt bra konditionsträning och tar nog minst 10 minuter att ta sig ett varv ;)

Sen hoppas jag på strålande sol hela helgen så vi får oss lite fina turer på skotrarna :D



I morn är det dag 10 vilket innebär delmätning.
Eftersom jag är på stugan så har jag fuskat och vägt mig redan idag då jag vill väga mig på samma våg och den visar på minus 1.8 kilo dessa 10 dagar :) Mätningen kan jag dock vänta med tills i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0