FitnessFighten Dag 6

I morse ringde väckarn 06:00 och det var dax för lite morgonträning innan jobbet. Var inga problem att stiga upp trots en lite sen kväll igår. Har börjat bli piggare och piggare och behöver inte lika många timmas sömn som tidgare. Har dock fortfarande en dipp vid nio tiden då jag helst av allt skulle gå å sova för natten men om jag bara håller mig vaken till halv tio så går sömnilet över och jag kan vara vaken till efter midnatt utan problem. Igår lyckades jag till och med hålla mig vaken en hel film som var klar vid tolv tiden :)

Träningen ger sån energi och det är så skönt!!

Så i morse stoppade jag i mig en skål med Keso & kanel innan träning mellan 06:20-07:20. Efter avklarad träning blev det dusch, frukost och sen jobbet 08:30.
Nu är det hemgång som gäller och en kväll med städ och tvätt väntar. Har så fruktansvärt mycket dammråttor som flyger omkring :P Denna årstid ser man verkligen allt och det känns mindre roligt :P Sen har jag märkt att vår lilla söta katt verkligen gått och blivit en fönstertittare. I en exakt höjd för när han sitter på fönsterbrädan så har vi små små duddar överallt på fönstrena, som en rand med små prickar från hans nos som han av nån anledning sitter och duttar mot rutan hela tiden :P



Kommentarer
Postat av: Lea

då är vi 2, jag älskar denna årstid kan vara den bästa på hela året för utom att allt syns inne,.. värre än på sommaren! sen har även vi 2 små kräk + en vildebill som även dom bor i alla fönster,.. ;P

2012-03-06 @ 18:14:04
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/
Postat av: Lea

då är vi 2, jag älskar denna årstid kan vara den bästa på hela året för utom att allt syns inne,.. värre än på sommaren! sen har även vi 2 små kräk + en vildebill som även dom bor i alla fönster,.. ;P

2012-03-06 @ 18:14:04
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0