FitnessFighten Dag 27

Nu är det inte många dagar kvar av denna månad och min fight. Har nått ett resultat som jag inte kunnat drömma om på såhär kort tid. Är sjukt nöjd med mig själv och kommer att hålla i detta även efter avslutad fight.
På lördag går vi över målsnöret och det är dax att väga och mäta och lämna in resultatet i bilder. Sjukt spännande!

Nu kör jag sista spurten och kör träningen extra hårt och intensivt. Omän jag blir trött nu så är det så få dagar kvar så det ska jag kunna hålla ut även med trött kropp och en hel del träningsvärk. Igår hade vi inget färdigt träningsschema att följa utan det var dax för oss själva att lära oss att kombinera ihop egna pass. Så med lite riktlinjer fick vi sätta ihop ett eget pass med de övningar vi själva gillar. Detta resulterade såklart i ett pass med de övningar som jag tycker tar bäst och det blev ett jä**igt jobbigt pass :D

Sista trycket och pepp!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha jå det var dig jag syftade på ;) jag har ingen flytande eyeliner, tror de hade varot lättare att få till knixen..Men ska försöka lära mig lite mer om vintage sminkningar, det var ju rackarns skojj att klä upp sig så! Skulle lätt kunna ha den stilen som party utstyrsel. :) Hoppas allt är bra med er, borde verkligen hälsa på nån dag/kväll å se hur ni har det!

Kämpa på nu med FF. Verkar kul!

kram!

2012-03-27 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0