Clash Of Nations 2012

Har vart lite stiltje här på bloggen senaste veckan. Har haft fullt upp med andra roligheter :)

I Torsdags så var vi i valet och kvalet om vi skulle åka till Falun för årets upplaga av Clash of Nations. Både jag och hjärtat ville åka men det hängde på om Crille skulle få till en skoter som en kille skulle hämta i helgen. Skotern var tvungen att vara klar och fungera så hjärtat skruvade hela dagen torsdag, kom hem för middag och åkte igen till jobbet för att fortsätta att skruva. Klockan 21.00 på kvällen visste vi fortfarande inte om vi skulle åka men så ringde hjärtat strax före tio och meddelade att jag kunde börja packa :P

Så jag raffsade ihop lite kläder i väskorna och gjorde i ordning lite matlådor av min "kvarg mat", hoppade i duschen och satte mig vid datorn för att hitta ett hotell med lediga rum i Falun. Allt klart och vi hoppade i bilen ca 23.30 på torsdag kväll efter att ha vart på jobbet hela dagen. Aningens trött så fick hjärtat börja köra och jag bäddade ner mig i passagerar stolen och sov en stund. Sedan var det byte av chaufför och dax att sova för hjärtat. 06.30 på fredag morgon var vi framme och parkerade på Clash of Nations. Tim, Elin, Tom och Kenny var redan framme sedan någon timme så vi körde in i depån och började ställa iordning grejerna.
Helgen har sedan dess vart grym!! Haft sjukt roligt och skrattat till Bill & Bull aka Tom och Kenny :D
En massa sjuka påhitt, grymt härliga människor, strålande sol, 15 plusgrader och en massa skoter. Det kan ju inte bli bättre helt enkelt!!
Jo det kunde det faktiskt, Peter Nårsa vann finalen före USAs stjärna Tim Tremblay. Magiskt!!


Min kost och min träning har funkat rätt så okey trotts denna helg. Valde ett hotell med gym så det blev tidiga mornar för att hinna med träningen innan vi skulle vara ute på banan för anmälan osv. Kosten har inte riktigt blivit optimal då jag bara hade mellanmål färdiga till första dagen men sedan har jag löst det med att plocka med mig mat från hotellets frukost ;) en hel del skivor skinka, frukt och hårdbröd.




Tim Marklund.


Tim Marklund
.

Tim Marklund.


Peter Nårsa i ledningen före Tim Tremblay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0