Har Halva Sommaren Gått?!

I morn är det midsommar afton men kan det verkligen vara så att halva sommaren har gått. Det känns så ofattbart oh långt bort!! Sommaren har ju för f*n inte en börjat!!
För oss här uppe i Norr så är midsommar startskottet på året... Hoppas verkligen att den kommer som ett bombnedslag i morgon. Det är dags nu!

Midsommaren kommer att firas hemma på gården. Jag och älsklingen ska förhoppningsvis ta första doppet i poolen och om nu solen tittar fram ska jag inviga solsängarna utan massa kläder på :D Till kvällen är en liten knytis buffe fixad.. Jag har tillagat fler dygns marinerad kassler, pastasallad, 3 sorters ost paj och en cheescake till desser. Vad de andra gästerna tar med blir lite av en surprise :)

Trevlig midsommar!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hade faktisk tänkt att köra en omgång i augusti för då har jag det ganska lugnt på arbetsfronten.

Ska du haka på? :)

2012-07-04 @ 10:21:32
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0