Underbara Family




Detta är vår familj/släkt. Vi har en sån otroligt fin kontakt med varandra och umgås som vänner. Mina kusiner skulle lika gärna kunna vara mina bästa vänner och deras barn kallar jag för kusiner. Att de är mina kusinbarn låter så avlägset och att de en tid ska bli tremänningar med mina barn låter hemskt. Dessa barn kommer att kallas kusiner skulle jag tro ;)
Tack för den fina familj/släkt våra förälldrar och mor och far förälldrar har skapat!!
De har skapat den med massor av kärlek, kramar och pussar. Det är en självklarhet att jag ska ha en kram eller puss varje gång jag träffar någon av dem. Sånna är vi :D

I morgon har jag en toppen dag att se fram emot :D Lina och barnen kommer. Blir nog en massa bad och bus!! Jeppe vart helt galen i gymmet sist de var och hälsade på så vem vet, kankse blir det ett träningspass också ;)

Love you family ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0