Tikei Beställning



Yeey igår kom min beställning på Tikei smink. Har hört så mycket om det så nu var det dax för lite nytt i sminklådan :)
Beställde Mineral primer som motverkar fet och glansig hy under dagen, Mineral foundation i färgen Warm 2, Rouge Angel som passar personer med gula undertoner bäst, Concealer Mint som är grön och motverkar röda partier, Concealer Yellow som är gul och motverkar mörkheten kring ögonen, Lipgloss Havanna och en Flat top borste som kan användas för att ätta på primern eller foundationen.



Beställde även 5 st provögonskuggor & fick två stycken gratis provskuggor.



Dessa färger var det :)



I morse testade jag allting föutom läppglanset. Har inte hunnit ha sminket så många timmar ännu så jag kan se om primern gör sitt jobb och håller glansen borta men det kändes bra när jag satte på den i morse. Färgen på foundationen var klockren till min vinter nyans i huden. Till våren/sommaren får jag nog gå upp till en ren W3 eller att jag mixar W2 och W4. Testade Ögonskuggorna Ametyst och Galaxy idag och jag var lite besviken på Ametyst men Galaxy var fin. Jag trodde Ametyst skulle vara mörkare och mer skimmer, ser ut så i burken men den blev ganska ljus på ögonlocket och nästan inget skimmer satte sig. Men färgen Galaxy fäste bättre och var betydligt finare i färgen. Mörk lila gillas :)

Detta smink kan inhandlas på Tikei.se och hela mitt paket gick loss för 696 kr vilket jag tycker är ett sjukt bra pris för så pass mycket smink och för ett smink som inte är skadligt för huden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0