New Years Eve - Makeup







Min nyårs makeup gick i guld och svart.
Tyvär så har jag bara trissta och dåliga mobilbilder. Måste verkligen ta tag i och leta laddaren till min systemkamera!! Helt hemskt juh att den bara ligger och aldrig används :/

Att jag dessutom inte fått någon ordning alls i mitt sminkrum efter flytten gör ju inte saken bättre. Har ingen som helst ork att ta tag i det riktigt än heller. Har inte funderat ut exakt hur jag vill ha det så det känns onödigt att göra nått som jag snart bara vill göra om igen.

Jajja, tillbaka till sminket :)

Det fick i alla fall bli en svart, suddad skugga i globlinjen. Massor med guldig glitter eyeshadow på locket. Ögonskuggan kommer från Sugarpill. Jag älskar dessa lösskuggar från Sugarpill!!
Sedan en svart gel eyeliner och lite mascara. Det blev en snabb nyårssminkning på ca 10 minuter men jag trivdes bra i det hela kvällen. Som bas på ögonlocket under skuggona hade jag Elf Mineral eyeshadow primer som jag gillar massor.
Jag har otroligt feta ögonlock så utan en primer under ögonskuggan så tar det inte mer än ca 3-4 minuter så ligger det i en korv i globlinjen för mig så det är ett stort måste att alltid använda primer!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0