Todays Meee



Plattat hår var månader sedan jag hade. Har blivit lite bekväm i mitt Lockiga/vågiga hår :P Men idag så hade jag tid på morgonen och kände för att vara lite "annorlunda". Förr gick det inte en dag utan att jag plattade håret, kunde verkligen inte gå utomhus med lockigt hår! Så roligt hur man kan ändra sig och vänja om sig. Håret är dock betydligt bättre kvalitet nu då det är så sällan som det får utsättas för värmen, positivt :)



Svart/lila/Brun sotning som görs på 3 minuter.
Produkter jag använt:
MUS HighTech Lighter
Lila/brun och svart skugga SLEEK i-Divine palette - Oh So Special
Mascara 4D Lash Architect
MUS Eye Pencil black

Ni får ursäkta mina omålade och buskiga ögonbryn. Håller på att gro dom så jag ska få tillbaka lite hår som man noppade bort i fjortisåldern så jag har inte noppat dem på drygt en månad och använder näring för att håret ska komma tillbaka. Har hänt mycket men än har jag en bit kvar :P



Kommentarer
Postat av: Kicki

Schnygging! :)

2012-02-24 @ 11:35:26
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Sofia

Var har du köpt sleek paletten? Beställt på ebay eller finns den att köpa nånstans i sverige?

2012-03-06 @ 17:43:23
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur gör man egentligen så snyggt sotade ögon? Svara gärna i min blogg eller till mailen så jag inte missar svar :-)

2012-04-21 @ 16:04:14
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0