Ny Rengöringsserie



Igår köpte jag mig ytterligare en ny serie i samlingen. Börjar snart ha testat varenda märke känns det som :P Efter att ha använt Estelle & Thild dag och nattkräm i två dagar så har mina läppar påverkats till det sämre. Enligt innehållsförteckningen innehåller dessa krämer inget av de ämnen jag upptäckt att jag reagerar på så jag vet inte om det är krämerna eller rengöringen som jag inte tål.
Igår inhandlade jag då nya krämer och en ny rengöring och får se hur jag reagerar på dessa. Har verkligen läst innehållsförteckningen på dessa så de ska inte innehålla jojoba olja, lanolin, sesam olja eller bi vax. Ska använda dessa nu och se om det gör någon skillnad och sedan testa Estelle och Thild krämerna och rengöringen var för sig för att se vilket det är jag reagerar på.

Hoppas att jag ska kunna använda dessa nu!! Mitt badrumsskåp börjar bli fullt med produkter jag inte kan använda och mitt konto för "skönhetsprodukter" börjar bli aningens dyrt :P
Knogar att ge bort de krämer jag inte kan använda till folk som kan det men nu börjar de flesta i min omgivning ha tillräckligt. De´ska ju hinna använda upp det innan utgångsdatum också :P




Eftersom min gamla duschkräm vart slut ett tag så passade jag på att inhandla en ny från märket I love.. Älskar verkilgen deras duschkrämer då de luktar så otroligt gott. Njöt av denna skrub i går och den påminner lite i doften om Dr Pepper/Mandelkubbar tyckte jag. Fast på ett bra sätt! Jag hatar verkligen Dr pepper men denna skrub luktade gott :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag har inte fullt i badrumsskåpet! ;)

Har faktiskt tänkt köpa nån hudkräm till ansiktet länge men inte fått tummen ur, så om du har nåt sånt du vill bli av med kan jag säkert hjälpa :P

2012-02-24 @ 11:34:23
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0