Klädskrubben

Igår fick jag flytta in i klädskrubben under trappen :D
Wihooo vad jag är nöjd!! Både med vårt eget arbete med att sätta klinker men även förvaringsmöjligheterna.

Jag har ett namn på varje rum i vårt hus för att underlätta om man ska förklara för mitt hjärta vart nått är eller så. Mina rums namn är då sovrummet (såklar), sminkrummet (rummet där allt mitt smink förvaras), garderoben (min vanliga garderob/walk in closet), skrubben (garderoben för ytterkläderna under trappen), gästrummet (uppe som så småningom i framtiden ändrar namn till barnrummet), bion, gymet, mamma och pappas rum (det rum som även är ett gästrum men där mor och far får bo när de vill komma till stan).

Efter gårdagskvälen så blev vi klara med skrubben och mamma och pappas rum. Det blev hur fint som helst!!
Skönt att ha ett sovrum i källaren också med dubbelsäng.. blir sommaren för varm och olidlig uppe så kan man altid flytta ner över sommaren :) Om inte ACn inte lyckas kyla sovrummet uppe nog mycket :P
Ni ska få se bilder snart också. Har faktiskt hittat laddaren till kameran men inte hant jag fota igår ska ni tro. Höll på alldeles för länge så idag är jag trött efter lite få timmar sömn inatt :P
Hant bara ta nån enstaka bild med telefonen..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0