Hipp Hipp Hurra

Det är Mollys födelsedag Hurra Hurra Hurra!!

Mitt älskade lilla trollbarn Molly är inte så liten längre. Stora tjejen börjar hon bli och idag fyller hon 5 år. Det är alltså 5 hela år sedan jag pluggade och kunde vara med lilltjejen och hennes mamma/min kusin nästan varje dag. Helt fantastiskt tycker jag det är att följa henne och se vilken fantastisk liten människa hon är :)

Som den tyllälskarehon är så ska hon självklart få tyll. Igår kväll satt jag och rullade, klippte, klippte och klippte 4 meter tyll. Sedan knöt jag tyllremsa efter tyllremsa och resultatet blev en super söt tyll kjol ala home made :) Såklart favvis färgerna rosa och lila (blandat med lite vitt och svart) så det bildar en färgsprakande gräddbakelse.

Enligt hennes mor kommer hon att bli nöjd ;)
Jag själv är nöjd med resultatet :)





Efter att tösen har öppnat sitt paket kankse jag kan ge er en bättre bild när kjolen sitter runt hennes midja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0