For My Valentine





Till mitt hjärta på Alla hjärtans dag hade jag gjort denna lilla påse med innehållet av 8 mini delicatobollar :)

Den söta idéen med texten på påsen fick jag av Umeå bloggen Itsahouse.blogspot.com som ger så mycket inspiration. Älskar verkligen den bloggen! Det är alltså en bild av texten som är utskriven på ett vanligt a4 papper och sedan vikt till en påse :)

Som den delicatobolls älskare min kära sambo är så blev han rätt så nöjd :) Nu ska vi gå på en kvälls promenad och sen blir det bio soffan framför en film med lite färska jordgubbar och grädde :)

Hoppas alla haft en fin dag och får en fin kväll :) mys på :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ååå jordgubbar och grädde, muuums! :)

Ha en mysig kväll!

Kram

2012-02-14 @ 19:33:50
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: srl

Vars har ni köpt era skoterkläder?! Visst hade ni köpt genom internet..

2012-02-14 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0