Lunch Runda

Lunchshoppingen idag skulle vara makeup svampar men tillbaka kom jag inte bara med makeupsvamparna utan även en mascara och från herravdelningen en tröja och ett skärp. Förstår inte varför alla tjejbälten ska vara så smala och fjuttiga. Jag vill ha lite bredd p dem och gärna med ett större spänne. Herrtröjan satt sådär härligt löst men inte allt för stor så den passar klockers till det nya skärpet och mina mörkblå jeans :)


Alltid när man inte ska hitta så hittar man... bara att tillåta sig att handla för sen hittar man ju inget ;)

Nu ska jag bara hitta en födelsedagspresent till min mor som fyller år i morgon och till mitt gudbarn som blir ett år på söndag. Sen kankse jag nöjer mig med shopping för ett tag :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0