Im Crazy In Love With Skooooor

Helt tokigt att man kan vara så In Love i nått sådant som skor. Jag har alltid sagt att man aldrig får för mycket av dem men just nu känner jag mig faktiskt lite mättad på sko fronten ;) Eller ska jag vara ärlig så kan jag ju ha lots and lots mer med skor men om de vore gratis :P
Igår hade jag ett shopping il av dess like... på luchen kom jag hem med 2 par skor. Ville ha ett par fina skor att ha på jobbet i vinter med lågt skaft, alltså inte stövelliknande då jag bara har stövlar. Så ut kom jag från Scorett med inte bara ett par utan två par.. kunde helt enkelt inte bestämma vilka jag gillade mer och ville ha så då fick det bli båda ;) Ett par camel bruna och ett par svarta. Skinn. Ullfoder i ett par så de är varma att ha i Överkalix hela vintern. Klassiska.
Super nöjd över mina fynd (tyvärr inte rea fynd) jobbade jag klart för dagen och intågade på dinsko efter full arbetsdag för att checka utbudet på ett par vandrar kängor från Ecco. Helt klart hittade jag ju ett par sköna och med de egenskaper som jag letat så länge (letade faktiskt hela förra vintern men är så kräsen så då hittade jag inga) så det blev att inhandla ett tredje par skor för dagen :P
 


Min kära sambo fick ingen större chock när jag kom hem utan börjar vara van efter nio år :P Men nu är det till och med så att jag kan känna att nu får det vara bra med skor för ett tag... måste ju handla andra saker inför vintern så jagklarar mig uppe i skogarna ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Snygga! :)
Jag försöker sprida ut skoshoppingen lite så känns det lite mindre ;) Traderade ett par skor för några dagar sen och så råååkade jag bara hitta ett par på stan idag och så BEHÖVER jag ju faktiskt ett par vinterstövlar sen också :P

Svar: Hahaha ja men det brukar ju vara så att man sprider det men just denna gång hopade det sig verkligen :P Du ska ju bara handla åt lillen nu så det är bara att stilla ditt shoppingsug innan han kommer ;) SOM jag längtar!! :D
Elin Nilsson

2012-08-30 @ 16:33:21
URL: http://kickikickass.blogg.se
Postat av: Kicki

Japp det blir lätt en hel del shopping till honom också såklart, men nu är vi som "klara" och allt annat tar vi lite eftersom behovet uppstår :)
Och nu är det ju inte länge kvar, måndag!!! :D

2012-09-06 @ 15:22:26
URL: http://kickikickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0