Back to reality

Nu var semestern slut och jobbet är åter. Känns skönt att få in rutiner i vardagen igen men jag hade gärna velat vara ledig just en vecka till då det just nu är sommarens absolut bästa och varmaste väder. Snuvad på konfekten känns det som :P men men vi får njuta av kvällarna istället, tur att poolen fortfarande är varm ;)

Hela semestern har vart super nice. Har verkligen kopplat av, gjort roligheter och rest en hel del. Norge och Gotland har jag ju redan delgett mig av men sen hade jag kvar tre veckor som bestod av det årliga PDOL (vilket förmodligen var sista också). Tidigt måndag morgon steg jag upp och drog mig neråt västkusten för ett besök i det alltid lika fina Göteborg. Var två års sen sist vilket är alldeles för lång tid så det hade hunnit hända massor för min vän Paulina. Flyttat til en annan del av stan, blivit sambo till och med och så en massa annat som vi håller för oss själva. Så grymt roligt varje gång och jag önskar att vi bodde närmare varanda!!
Nu är hon och hennes sambo och njuter av Rumänien men om en vecka kommer de hit upp till oss så vi får träffas snart igen :D

Ska se till att poolen fortfarande är varm även när de kommer upp till Norrland :D

Hant även med en hemma vecka som spenderades med båtturer med fina kusin Louise och de underbara trollbarnen, bärplockning (både blåbär och hjortron, frysen är värd mer än guld just nu;)), poolbad och Nolia vandring. På hemmaplan har vi verkligen haft semester, har knappt tvättat :P Endast lite gräs som blivit sått i form av "renovering" men nu får hösten bjuda på lite mer av den sysslan!

Lovely väder som sagt just nu så när jag knatar hem från jobbet idag så blir det pool bad med trollbarnen och Louise :D


Finaste små hjärtebarnen ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken härlig semester du verkar ha haft. :)



Har du tänkt köra fitnessfighten i September? ;)

2012-08-15 @ 17:13:38
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0