It Was My Birthday

I fredags var det den 20 April och det innebär min födelsedag. 25 år gammal blev jag.
Hade ledigt från jobbet så jag tog en liten sovmorgon och blev väckt av mamma och pappa strax före åtta. Då kom de och sjöng och jag fick paket på sängen.. som ett litet barn ;) Jag växer aldrig upp! :P

Pappsen satte fart och fick jobba hemma hos oss, han har hjälpt till (han har) satt in kaminen nere i källaren och kopplat på den till värmepumpen och värmesystemet. Mammsen åkte också på jobb med att hjälpa mig att garnera smörgåstårtorna och göra rosor till de vanliga tårtorna. Vid tio tiden kom första fikagästerna som var älskade kusin Louise och trollbarnen Molly och Meja :D Sedan löste gästerna bara av varrandra och de sista gick genom dörren vid nio snåret på kvällen. Med den uppvakning jag fått i helgen kan man tro att jag fyllde 100 år. Har alldrig vart med om dess like!! Tur att jag slog på stort med dubbla tårtor både smörgås och vanlig tårta, annars hade det aldrig räckt. Nästan allt fika blev slut, det sista fikades upp på lördags kvällen tillsammans med lite alkoholhaltiga drycker ;)

Min önskelista som jag tidigare lagt ut här på bloggen var i min hjärna väldigt tilltagen och jag trodde på min höjd att jag kankse skulle få en eller två delar från den, men galen som min släkt är så var det nästan allting som gick i uppfyllelse... helt galet vad paket och fina saker jag fått!! :D

Hela helgen har vart fantastisk och jag har haft en makalöst bra födelsedags helg!! Tusen tack alla inblandade för ert sällskap och för de fantastiska presenterna :D Jag är så lycklig som har så fina runt omkring mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0