Stöggo Myys

Ikwell far hjärte mett dell Sthlm så dåå pass I oppå å farra dell stöggon :D
(Ett försök till att skriva på vår dialekt bonskan... betydelse: Ikväll åker mitt hjärta till Sthlm så då passar jag på att åka till stugan) :P

En helg men stug mys med mams och paps. Ska bli skönt att komma ut i skogen och bara vara. Kankse kasta ett och ett annat kast i sjön och se om man får nån fisk, eller så blir det skogshajk med fyrisen. Kontraster från föregående helg kan man lugnt påstå :P

Passar bra med en lugn och stillsam helg nu innan allting drar igång. Vill inte säga nått här ännu men jag kan dela med mig om att vi kommer ha det stressigt en tid framöver. En hel del tt göra på kort tid!! Ni får hålla ut ett tag innan ni får veta nått... vi vill först och främst veta först ;) Hihihi men det är roligt som attans :D
Nästa vecka är fullbokad med en massa möten varje dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0