Todays Makeup



Jag måste verkligen ta mig i kragen och försöka få upp lite bilder på mina egna sminkningar oavsett om det bara är en basik vardagssminkning som jag kan ha på jobbet eller om det är fest. Mitt problem är att jag sällan har tiden till det på morgonen :P Ska försöka hitta nån bra app till telefonen så kankse det blir lite roligare bilder. Nu har jag gjort dessa bilder i telefonen bara men skulle vilja hitta den perfekta appen med frames och massa olika teman. Några förslag?

Detta är i alla fall denna dags makeup. En guldbrun lösskugga från Elf mineral makeup kombinerat med NYX yellow. Isadora Flextip eyeliner och 4D mascara.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad har du för mail adress ifall man har lite funderingar kring brud makeup? :)

2011-10-13 @ 13:17:41
Postat av: Susanne

Hej! Jag undrar precis som personen ovan. Hur får man kontakt med dig om man är intresserad av en brud makeup?

2011-10-19 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0