Swedbank Turnering

Idag vid två tiden drar karavanen iväg. Då bär det av till Sundvall för oss och dags för årets Swedbank turnering i Innebandy. Morgondagen kommer jag spendera på mina knän och vakta målburen :)

Varje år går denna turnering av stapeln mellan olika swedbank och sparbanks kontor runt om från Sverige. I år är den placerad i Sundsvall och nästa år blir det någon annan stan.
Nu får ni se till att hålla tummarna för oss så vi kankse tar oss till final som i fjol ;)

Några år sedan jag stod i mål inom idrott. Är nog cirka 10 år sen sist så detta blir spännande. Vanan sitter fortfarande i att bollen ska bort och inte in i mål och jag har inte skapat mig nån bollrädlsa heller, bådar gott ;) Lite annorlunda dock att stå på knä i ett lite mindre mål än i fortboll, annars rätt likt :P

Tror och hoppas att denna helg kommer att bli riktigt skoj!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0