Vinter Förrådet Fyllt

Har vart en lugn och stillsam helg. Har känt mig lite krasslig i kroppen och laddar batterierna för lite party till helgen och innebandy match ikväll :)

Fredagen aggerade vi hjälpande hand till bästa Mike som skulle inhandla bil i skeå så det blev en godis påse och en kväll i bilen. Lördagen spenderades i filmsoffan. Jag såg en X-men film. Första i mitt liv eftersom jag brukar vara tvärt anti den sortens filmer.. Blev lurad av mitt hjärta och hans syster :P Men jag ska vara ärlig och medge att just denna film var inte så dålig och jag avskydde den inte. Den inehöll inte allt för mycket blodbad och slagsmål :P Jag hatar den typen av filmer där man sitter och är äcklad hela tiden och mår dåligt efter man sett filmen. Tydligen har vi x-men trologin hemma och nu tror jag mitt hjärta fick ett hopp om att vi kan se dem tillsammans istället för att han ska passa på när jag är borta nån gång :P

Söndag igår och det blev en effektiv dag. Uppstigning relativt tidigt för att dra till Jävre Bodarna och dra upp lite fisk. Blev nästan 30 kilo sammanlagt med det mor och far drog upp. Nu har vi fisk så vi klarar oss i vinter. I min frys finns nu ca 10 kilo lax :) mums!
Efter JVB så var det dax att lägga en vårdande hand över min lilla bil så den blev tvättad in- och utvändigt, vaxad och vinter däcken påsatta. Söndagar gör vi ju den vanliga veckohandlingen också så även igår innan det var middag hemma i Rokan hos mors fars :)

Helt enkelt en slapp helg med ett nyttigt innehåll :D

Hoppas er helg vart bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0