FlyttStäd

Vilken tråkig syssla att flyttstäda. Jag skulle aldrig palla att flyttstäda efter andra människor. Både tråkigt och äckligt :P Men idag har jag och min fina mamma flyttstädat ur vårt gamla hus. Vi hade det lite roligare i sällskap med varran men en radio hade inte skadat heller :P
Nu är det nästan klart. Jag började jobba halv fem idag men mamma stannade och gjorde klart lill toan och köket så nu ska vi bara dit nån kväll och dammsuga ett sista varv och skura. Ner med alla lampor också ska vi. Nu har vi sett färdigt i detta hus och det ska bli skönt att släppa det och lägga all tid och energi på att få till i nya huset :D

Lot's of love till min mamma som stått ut med mig idag och mina miner då det vart nått äckligt. Jag verkligen hatar att rensa avlopp!! Min pappa har inte lyckats föra över just den genen till mig, bara alla andra av hans gener ;)


Kommentarer
Postat av: Mikael

Ja, det är verkligen dötrist... men man kan ju anlita en firma också. Behöver inte alls bli dyrt, om man tänker på rut.

2011-12-25 @ 18:20:03
URL: http://www.flyttstadstockholm.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0