Perfekt Till Sommarens Skogsturer



Denna kamera måste vara den absolut bästa att ha med sig på våra turer som kommer bli i sommar. Känner på mig att det kan bli en massa mils körning i skogen och självkalrt vill man ju fota men mobilen känns lite ömtålig och systemkameran alldeles för stor och klumpig att ha med, dörför skulle denna lilla sak vara perfekt. Stöttålig, vattentät och helt perfekt till våra intressen eller hur?:)

Nu har du och jag chansen att få agera testpilot för denna kamera via Smartson. Klicka dig vidare HÄR om du också vill ha chansen/möjligheten.

Har börjat bearbeta mitt hjärta att vi kankse drar ner till Dorotea i helgen och kollan (handlar) en LTZ 400 till mig :D Ska bearbeta lite till så ska jag nog få mig min fyrhjuling snart :D Börjar vara tröttsamt att åka två på Crossen :P

Kommentarer
Postat av: bella :D

jag har frågestund på min blogg fråga gärna :) <3



fin blogg BTW :D

2011-05-31 @ 15:18:23
URL: http://soomebella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0