Me And BUS Made IT

Yeeey jag har klarat det. Igår kväll smorde jag in mig med den bästa brun utan sol som finns, Vita liberata, och jag har lyckats. Det är fan första gången jag har lyckats så bra. Det finns inte en tillstymmelse till att synas på mina händer. Förr har jag alltid fått nån fläck, mörkare kogar eller nån sån skit sak men denna gång så finns det inte en kant, inte en fläck, inte mörka knogar eller nått. I Made It!! :D

Hade tänkt mig smörja ett till lager idag så det blir att göra på exakt samma sätt och vara lika noga!! Får inte fucka upp det som är så fint nu. Kan inte komma med likbleka armar och ben på bröllopet i morn, lite brun nyans blir mycket finare :)
Shit nu är det i morn, bara en dag kvar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0