Kvälls Passet

Min enda arbetskväll denna vecka är idag. Brukar aldrig jobba kväll torsdagar men denna vecka har vart riktigt skönt. Ska kankse göra det oftare.
Jajja kvällsjobb innebär ju ledig förmiddag och idag blev det sovmorgon med hjärtat till 07.30. Vaknade tio i sex av automatik men kunde lägga igen ögonen ett tag till :) Sen har jag som vanligt spenderat min lediga förmiddag på gymmet. Idag bidde det ett benpass på 65 minuter. Pressade på bra och resultatet nu är darriga ben och tungt att gå i alla trappor upp till jobbet. Trottsade trotts allt mina darrande ben och den hemska vinden och tog cykeln till jobbet. Får se om vinden fortsätter att blåsa i denna riktning då blir det lätt att ta sig hem :)

Älskar att jobba kväll en eller två dagar i veckan. Man får så mycket gjort på förmiddagen och hinner träna också. Har hunnit stocka onda massa hemma och tvättat kläder, diskat och skurat ena toan. När jag kommer hem efter en dag på jobbet orkar jag nästan aldrig ta tag i sånt och om jag gör det så tar det oändligt lång tid. På förmiddagen är jag som effektivast, snabbt går det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0