Härlig Onsdag

Min onsdag har hithills vart super skön. Började morgonen med god frukost i form av polentagröt med hallon och blåbär. Sen lite stök och bök hemma med tvätt och massa papper innan ett härligt pass på gymmet. Första träningspasset med Kre-Alkalyn och EAA Booster i kroppen och som det gick bra. Hade massor av krut och ork idag så jag passade på att utnyttja energin. Först bidde det 60 minuters ren styrka i gymmet och sedan 30 minuters trampande på crosstrainern. Sen blev det lite stressigt till jobbet men jag hant ;)

Dagen på jobbet har vart gooode så lugn så lite långtråkigt men det kan vara skönt med det för omväxlings skull. Jobbar fortfarande och 1.5 timmar till. Sen får vi se om det blir handla och kankse baka en kaka ellero m det blir lite cross körning ikväll. Beror på hur pigg mitt hjärta är. Han lät trött, skulle ta en powernap men det återstår att se om han vaknar till liv nått ikväll :P

Har hittat massor med fina recept idag. Vet inte vad jag ska baka till på fredag då det är jag som har fredagsfika på jobbet. Choklad uppskattas alltid så jag tror det får bli nått sådant, ska bara bestämma vilket!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj nu var det hipsvips en massa inlägg här :)



Jo jag ahr sånna linser men mina ögon är väldigt känsliga så det går inte. Ska egentligen inte alls ha linser men utan dem skulle jag dö. :)

2011-05-04 @ 20:12:55
URL: http://emelieullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0