Back With DUAC

Idag har jag pratat med "min" läkare. Tycker inte man kan kalla det för min läkare men på ett sätt ändå, det är ju ändå alltid han jag pratar med, varje gång jag behöver få hjälp med nått så på ett sätt är han min men inte min, om ni förstår mina knasiga tankar. Jajja anyway så har jag ju tidigare skrivit om hudkrämen DUAC och att jag skulle använda den i 6 veckor max. Sagt och gjort, de var de bästa huddagarna i mitt liv. Min hy har aldrig vart så fin och fräsch som då men nu såhär ca 5-6 veckor efter avslutad behandling så är min hy i det sämsta skick jag kan minnas. Såhär dålig har den inte ens vart under tonåren!! Bläää vad trisst!! :(
Så idag ringde jag läkaren och blev beordrad att använda DUAC i 12 veckor. Ja då hoppas jag verkligen att det inte blir dåligt igen då jag slutar för jag vet ju att det blir bra direkt jag använder krämen. Annars är det piller som är en utväg men då får man inte vistas i solen och nu är sommaren på intågande med semester och sol så det vill jag inte nu i alla fall. Får stå ut denna sommar och sen ska jag ta alla piller som går för att bli av med denna helvetes hy!!

Så nu håller jag mina egna tummar att detta ska "bota" min tonårs acne vid 24 års ålder!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Du får se det som om du fortfarande är tonåring, ingen åldring alls;)

2011-05-04 @ 21:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0