Back To Reality

Så f***annat skönt att vara tillbaka till livet och verkligheten. Idag startade jag min morgon med en 75 minuter lång PowerWalk runt Maran/Hortlax. Grymt skönt väder med 15 grader varmt klockan åtta på morgonen!!

Sen har jag hunnit ta tag i min hemska bil och städat den invändigt. Nu är den dammsugen, dammtorkad och luktar smultron :) Hade tänkt ta utsidan av bilen också med då stötte jag på en liten motgång. Trädgårdsslangen lossnade från själva fästet i väggen och allt vatten hamnade på mina fossingar så nu har min älskling fått order om att skaffa en ny trädgårdsslang där munstycket sitter fast och där slangen sitter fast i vattenutkastet också :P

Sen var min fria förmiddag slut och dags att fara på jobbet. Blir en kort arbetsvecka för mig men samtidigt en lång då bussen till Kiruna går 07.00 på lördag morgon från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0