Underbara Morgonpromenad

06.15 i morse ringde min väckare och det var dags att stiga upp för en morgonpromenad. Var riktigt utsövd i morse så det var inga problem alls att stiga upp. Drack mig ett glas citronvatten och gav mig ut i den underbara morgonen. Det är så underbart när det är ljust redan halv sju på morgonen, fåglarna har börjat kvittra och nästan ingen annan är ute. Blev en promenad på 40 minuter innan det var dags att komma hem och äta frukost. Har verkligen njutit av denna morgon och önskar att jag hant det varje morgon. Idag började jag inte jobbet förens 08.30 och hade därför tiden till detta. Kommer bli ett stående inslag för mig de mornar jag börjar lite senare för det är verkligen underbart och dagen kan inte annat än bli bra!




Såhär fin var himlen på morgonen, alldeles rosa och blå :)
 Hade gärna tagit stegen ut på skoterspåren på isen men den tiden fanns inte riktigt :P


Kommentarer
Postat av: Cissi

Duktiga du! :)

2011-03-02 @ 20:05:56
URL: http://lillohman.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0