Skoterkort Del 2

Idag klockan 16:00 ska jag sitta bänkad igen för andra kvällen med skoterkorts traggling. Blir en spingande middag idag med då jag jobbar till 15:45. Lite stressigt men det får gå. Är ju bara ikväll och i morn kvar och sen äre klart.
Gårdagskvällen spenderades i soffan med boken och jag hant nästan igenom hela innan mina ögon blev tunga. Har väl kvar en sisådär 12 sidor som jag ska försöka hinna läsa på lunchen idag tänkte jag. Ikväll efter kursen lär jag vara helt färdig och inte vilja läsa något utan bara dö på soffan med hjärtat.

Igår åkte älsklingens Sx 600 till sin nya ägare. Det har jävlats massor med den skotern för honom. Han satte i en annan motor och skotern gick igång och allt men den har bara varvat 7000 varv och sedan tappat all kraft. Vi har provat byta allt känns det som men ingen skillnad har det blivit. Tillslut tappade älsklingen all lust att fortsätta skruva så nu är den såld till en annan pitebo som vi känner och som ska se om han har magiska fingrar och får igång den. Lite bittert faktiskt om han får igång den direkt bara av att fixa nått som vi har missat men men sånt är livet. Man kan inte ha allt och leksamer finns det redan gott om i vårt garage.

Nu hamnar fokus igen på mustangen som förhoppningsvis är igång till sommaren. Vi har mycket leksaker men ingen av dem är i bruk och fungerar kom jag på :P Hahaha
Båten står så stor och fin men utan motorer... Mustangen står på pallbockar, bara en kaross än så länge med alla delar utspralade på hyllorna runt om... F7:an står med öppen motor just nu och en paj cylinder, ny cylinder är inköpt men inte kommit med frakten ännu. Nu kom jag på Camaron är ju faktisk hel och går som den ska..men den ska vi sälja till våren :P (när mustangen är igång)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0