Packning

Ikweel nögges I pakk veska.

I morn åker ett stort gäng från jobbet till Kåbdalis och blir där hela helgen. Ska bli riktigt skoj att se hur det ser ut där i år efter alla ombygnationer. Hoppas hoppas hoppas att vi får en fräsch stuga som inte är möglig. Jag dör om vi hamnar i en möggelstuga!!
Jag har i alla fall ledig dag i morgon eftersom jag jobbade i söndags kväll så jag tar helg 16.15 idag. Min morgondag är redan fullproppad med saker to do innan vi åker de 13 milen inåt/uppåt landet till Jokkmokks kommun och den samiska Trolltrumman. Det ska handlas all mat för helgen, det ska tränas, det ska fixas ny frisyr och så ska vi packa in oss fyra pers med packning och utrustning i en bil.
Gäller att packa klart väskan och lägga fram allt ikväll för i morn har jag inte tid med mer saker :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0