Morning Glory

Idag startde inte arbetsdagen förens 14.00 så jag tänkte mig en förmiddag med massa nyttigheter som skulle bli gjorda och njuta av vädret. Vaknade och såg ut på snön som dalade ner, kröp under täcket en timme till innan jag tog mig upp för en morgonpromenad. Halvvägs på en gångväg plumsande i snön upptäckte jag hur förbannat trött jag egentligen var i benen från gårdagens crossfit pass och onsdagen spinning. Huh bara att ta sig framåt då det inte finns nån genväg :P Tog mig till marinan och stannade där. Hjälpte mitt hjärta att sätta ihop skoter motorn, igen, det är nog 5 gången vi skruvar ihop den men nu jävlar har den komp så nu ska den väl baske mig gå!!

Blev bjuden av svärfar på Pentryt lunch idag så det var snällt och sen var min förmiddag borta. Det där med att hinna nyttigheter hemma vart lite stressigt men jag sprang runt med dammsugaen medans håret fick torka lite efter duschen och samtidigt hinna packa allt inför stug mys som blir i helgen. Tur man är av det kvinnliga könet som kan göra flera saker samtidigt...glömde dock äggen 10 minuter för länge på spisen då jag var upptagen med att vika tvätt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0