Morgon Promiss

Steg upp lite tidigare än behövligt idag för att hinna med en promenad innan arbetsdagen. Dock blev det en hemsk promenad. Det var så isigt på vägarna och knöligt att det knappt gick att gå. Jag vet inte hur många gånger jag höll på att ramla, när jag hade kommit över tio gånger orkade jag inte räkna längre. Så nu har jag förmodligen sträckt mig nån stans, det känner jag väl i morn.

Den rundan jag hade tänkt ut blev det inte. Jag uteslöt den redan efter några hundra meter så det fick bli en kortare runda men den tog tid i alla fall. I vanliga fall tar den korta rundan bara 15-20 minuter men idag tog den dryga 35 minuter, bara för att det var isigt på vägarna så det inte går att få kraft och fart i stegen. Jajja jag gjorde lite situps och armhävningar när jag kom hem så lite "nyttig" morgon blev det i alla fall. Ingen träning har jag idag utan efter jobbet och middagen ska jag och hjärtat till garaget för att hjälpas åt och skruva ihop motorn på F7:an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0