Förmiddags Passet

Kvällsjobbande idag innebar träning på förmiddagen. Körde ett låång pass idag då jag inte hade några planer annars på förmiddagen. Så det resulterade i 2 timmar i gymmet. Körde en genomkörare av hela kroppen, verkligen alla delar och sen blev det 20 minuter rodd som avslutning.
Just nu är jag grymt nöjd med prestationerna för dagen och mina muskler skakar fortfarande och lär nog göra det resten av dagen!
Var lite knepigt att sminka mig efter träningen idag dock.. Det där med eyeliner med skakiga armar är inte lätt ;)
Magen skriker efter mat de dagar jag börjar dagen med träning. Jag har ätit massor men just nu är jag ändå sugen på min middag som står och väntar i kylen på jobbet. Korvstroganoff är underskattat!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0