Vecko Starten

Började min måndag med en liten sovmorgon till halv åtta. Sen var det dags för frukost och lite stök och bök innan träningen. Var en tuff motvind hela vägen till StepIn idag. 8.5 kilometer i motvind, en timmes träning i gymmet och sedan samma cykling hem i medvind. Gick desto snabbare påvägen hem ;)

Underbar start på  denna vecka!!

Pumpade axlar i dag så jag tror jag kommer vara lite öm och känna av träningsvärken i morn men det är ju bara skönt :)

Gårdagskvällen spenderade jag och älsklingenpå en låång promenad. Var ute i 1.5 timmar och vandrade och har surrat igenom lite saker. Nu vet vi lite mer hur vi vill ha det och hur vi vill bo. Är ju faktiskt och kollar på lite olika ställen och vill hitta vårt nya hus :) Hant dra iväg en sväng med bilen och spana in ett objekt också så vi får se hur allting fortlöper och vad ödet visar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0