Värmebölja

Det är verkligen en värme bölja här nu. Det är helt underbart skönt och jag hoppas resten av sommaren kommer bli lika varm och fin. Ikväll ska jag svalka mig lite med att köra lite fyris förhopnningsvis. Egentligen hade jag inget planerat för ikväll annar än att åka till Motocrossbanan och köra men nu har det helt plötsligt hopat sig med planer och alternativ.
Jag måste ta mig till gymmet då det är en vecka sedan sist. Jag skulle verkligen behöva få tag på blomjord så jag kan plantera min sallad som annars torkar sönder i sina små krukor (helt slut på affärn igår, bara bark och torv som fanns kvar). Idag är gräset på gnällen att bli för långt och måste kapas några centimeter. Självklart har jag det största berg med kläder någonsin nere i tvättstugan, dock rena med de ska ändå vikas och sättas in i garderoben. Glömsk som jag är så tog jag inte med mig Kickis paket idag så det ska jag leverera ikväll istället. Jag undrar vad av allt detta jag kommer att hinna för allt kommer inte att gå.

Och jag som bara skulle köra fyris :P


Rannsakat alla planer och bestämt att det blir middag, gräsklippning (cardioträning ;)), fyris körning till StepIn för gym och då åker jag förbi Kicki med paketet på vägen dit och sen vidare till Harraholmen för lite fyris körning där också ;)
Tvätten är ju ren så den kryper ingen stans och kan vänta till helgen och blommorna hoppas jag klarar sig nån dag till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0