S.T.a.R loppet

Igår vad det dags att springa STaR loppet för mig och Lollo. Vi lyckades missa starten då de startade nästan 10 minuter före avsatt tid. Vi var på toaletten inne i omklädningsrummet och där var klockan 11.50 när vi var klara och när vi kommer ut så hör vi hur starten går en bit bort så det var bara att lubba i full fart första biten för att komma ikapp klungan :P

Det var 7 härliga kilometer i ett lagomt tempo för att orka hela vägen runt i värmen. Hade såklart klätt mig alldeles för varmt så jag höll verkligen på att flyta bort efter vägen. Solen gassade i ansiktet under loppet och jag hade klätt mig för regn då det kom en skur precis innan loppet. Typiskt :P
Jajja nu är jag ännu mer taggad på att utöka mina distanser och köra lite håradre på cardio fronten i sommar istället för bara gym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0