Protein Frukost

Ungefär såhär ser mina frukostar ut nu för tiden. Alltid massor med proteinkällor och inga kolhydrater. Har faktiskt nått mitt mål en gång men målen förändras ju med tiden ;) Mitt mål detta år är att nå och stanna på 60 kilo. Tror på mig själv och jag kommer att kara det men det kräver att man håller kosten.



Dagens frukost tallrik bestod av Rökt skinka, Rökt kycklingfilé ala stugan, stort ägg, gurka och lite ost. Inte att glömma min nybryggda kaffe kopp min fina kaffe maskin :D En skvätt grädde i kaffet gör frukosten till den godaste och så stoppar man galant fram till lunch på den.

Har några delikata bitar kyckling och fläsk hemma som mamma och pappa har rökt i nya röken de har köpt till stugan. Så mummsigt gott så ojoj. Vill ha nytt rökt kött varje vecka tack ;)
Om det inte vore för att det tog så många timmar så hade jag velat ha en egen rök hemma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0