Morgon PW

06.00 ringde väckaren och det var dags att he sig ut på en morgonpromenad. Min älskade sambo tycker jag är störd som her mig upp den tiden för en promenad men det är ju så juvligt skönt!! Dessutom så är det behövligt om man som jag fortfarande vill bli lite mindre i omfånget och tappa några fler kilon ;)

Efter att man börjat med PowerWalks innan frukost blir det som en drog. Dessa mornar som denna då solen lyser och man känner värmen och så är hela grannskapet tyst, då de flesta fortfarande sover. Magiskt!!
Idag blev det en 4,5 kilometer lång promenad runt i Bergsviken :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är så himla duktig och jag håller med! Helt underbart :) Jag försöker jogga på morgonen med Neo. Då han ska sova är det perfekt att ta sig en tur med vagnen :)



Ha en bra dag, kraaaaam :)

2011-06-16 @ 11:15:19
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0