Melodifestival Morgon

Idag tog det tid att fixa mig i ordning före jobbet. Håret skulle flätas, peruk strumpan på och sedan peruk med full glamormakeup. Inte en vanlig utstyrsel att ta på sig till jobbet tack och lov då det tar goode myche tid att fixa sig på morgonen.
Vi har en tävling på jobbet som pågår ganska länge och detta delmoment var Melodifestivalen. Alla avdelningar har fått en artist som vart med i melodifestivalen och vi på Telefonbanken fick Linda Pritchard. Så jag har då försökt att se ut som henne på morgonen. Hua har fått bilderna nu och jag gillar inte riktigt att se mig själv like this på bild men men vad gör man inte ;)

Erica har nu sprungit runt och klistrat upp dessa bilder här på jobbet och de får sitta kvar i dag med sen går nog jag och river ner dem :P

Peruken är av och mitt eget hår har släppts ut från de äckligt obehagliga flätorna. Hade gjort två inbakade, tajta flätor för att mitt hår skulle rymmas i peruken med det gör ju så ont och stramar i hårbotten :P

Nu håller vi tummarna att vi vinner denna deltävling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0