First Day

Idag är första dagen på min semester. Som den har vart underbar!!

Har spenderat hela dagen på stranden med min Misa och faktiskt tagit sommarens första dopp. Ett snabbt sådant då det var goode kallt men jag doppade mig i alla fall ;)
Hoppas resten av min semester blir som idag, då blir jag sååå nöjd!!

I morn ska jag faktiskt till en spåkvinna. Ska bli superspännande. Har hört så mycket om denna kvinna att hon ska vara så bra så då hoppas jag på det :) Sen blir det en dag med mammsen tror jag. Ska frissera henne innan de ska ha semester och kankse färga lite bryn och fransar så vi blir sommarfina :)



Midsommar spenderade vi i Långträsk på stugan med goa vänner. Jag drog ju till Arjeplog tidigt tidigt Lördag morgon för att smina den blivande bruden Sofia Holmner. Blev en hel dag i Arjeplog och fick vara med på Sofias och Henriks vackra bröllop. Så mycket kärlek och så fint!!!

Har blivit en hel del fiske i helgen också och jag harför första gången i mitt liv rökt mina egna abborrar. Alltid har jag haft farfra eller morfar som gjort det förr men nu får jag fixa det själv. De blev kanon goda också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0