Arbetande Semester

Min semesterperiod har egentligen redan börja...men jag har valt att ta tre veckors semester i sommar och sparar mina resterande dagar till hösten. Kankse att det blir en utlandsresa till värmen då mörkret smyger sig på här hemma.
Igår kväll kände jag att Varför?! ska jag jobba en vecka till.. jag ville har semester och vara ledig men i morse då väckarklockan ringde och regnet smattrade mot fönstret så höll jag det inte så farligt att stiga upp och knata till jobbet :P

Hoppas så ivinnerligt att det ska bli bra väder sen och att sommaren blir den varmaste och bästa på många år!!


Bild från Skuleberget när jag och hjärtat var där ett år på semester.


Kommentarer
Postat av: Karin Lundstedt

Goddag! vad rolig dina poster är. lär verkligen att läsa lite mer. =) Hoppas du har en bra vardag (:

2011-06-28 @ 01:21:58
URL: http://jade.se
Postat av: Hanna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 03:34:19
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0