Im Dying Waiting For It

Har just skickat iväg en beställning på Sleek makeup. Blev en ganksa stor beställning, 10 produkter. Däribland några paletter, lite läppglans och massa andra godsaker.
Just nu vill jag att det ska stå en budkille utanför dörren och leverera min beställning men eftersom sleek.com ligger i London så får jag nog vänta några dagar eller en vecka.
Jag vill ha allting nu!! :D


Så skoj det ska bli. Lite mer sminkningar fram mot hösten då jag tycker om att bära färger igen. Nu under sommaren är jag knapt sminkad alls. Idag har jag bara mascara på övre fransarna, inte ens mineralfoundation. Så skönt att bara vara brun och fräsch och inte en massa smink som irriterar i sommarvärmen. Just nu står mätaren på 28 grader i skuggan.

Och vet ni vad... Väderfolket har ändrat prognosen för helgen och det ska vara sånt här väder hela hela helgen istället för regn!! *BIG Smile*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0