Back To Reality

Nu är jag tillbaka till verkligheten. Har haft en underbart semester, dock alldeles för kort!!
Har vart ledig från allt och lite till. Har startat datorn en gång på tre veckor och då för att betala räkningar. Har inte brytt mig om att sminka mig what so ever utan kört håret au natural i en knut uppe på skallen och som mest satt på lite brynfix och en vända med mascaraborsten men det kan räknas på en hand. Måste säga att det har vart så otroligt skönt!! Men visst är det skönt att komma tillbaka till vardagen och lite rutiner också :P

Har knappt lagat mat under dessa tre veckor. Tror spisen hemma har startats typ tre gånger och grillen några fler :D Som en semester ska vara tror jag med andra ord!

Men men nu är vardagen åter och förhoppningsvis kommer lite mer inlägg här igen :D

Har ni haft en bra sommar hittills?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0