Ytterligare En Hemma Dag :(

Ligger fortfarande nerbäddad under duntäcket och kurerar mig. När det ena blir bättre så försämras det andra. Nu är jag feber fri och då känner man sig ju start klar och redo för livet igen men med det jobb jag har så surrar jag hela dagar och så klart har min röst gett med sig under natten så det kommer bara viskningar eller målbrotts skär från mig idag.
Haha det låter rätt så skoj faktiskt när jag försöker prata som vanligt!
Har hört att man inte ska viska då det kan skada stämbanden men det är endast då man hör vad jag säger så de futtiga gånger jag ska prata idag blir det viskningar men med två sovande katter hemma så blir det nog inte många ord. Blir en massa intag av skållhett thé och zyx halstabletter istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0